Oggy a škodíci – recenze na mobilní hru

Kdo by neznal Oggyho a škodíky. Modrý kocour, který má rád svůj klid a jídlo je neustále terorizován třemi šváby, Markym, Joeyem a Dee Deem. Jejich bitva nemá konce. Tento legendární seriál slaví úspěch po celém světě. Někdy vyhraje sám velký Oggy, jindy jeho odvěké Nemesis. To, co však o tomto seriálu nevíte je, že také existuje i hra do mobilu, ve které si vy sami můžete vyzkoušet, jaký to je být Oggym, a neustále rozmačkávat své nepřátele.
logo Androidu

Videohra se nazývá prostě a jednoduše „Oggy“. Lze ji najít v obchodu Google Play, a zdarma si ji stáhnout do svého chytrého mobilního telefonu. Ačkoliv je hra sama o sobě neplacená, můžete si přímo v ní zakoupit praktické věci a vylepšení za reálné peníze.

Děj Oggyho je nenáročný. Hráč, jakožto Oggy, neustále běží, vyhýbá se různým překážkám a nástrahám, kteří na něj jeho nepřátelé nastraží nebo hodí, sbírá mince a snaží se nasbírat dostatek mincí pro postup do dalšího levelu. Kromě toho se pokouší naběžet co nejvíce metrů. Jakmile hráč postoupí do dalšího levelu, změní se prostředí, nicméně Oggyho závod pokračuje dál. Postupem se obtížnost ztěžuje. Na základě počtu nasbíraných mincí máte možnost si odemknout různá vylepšení: například dočasnou imunitu před jakýmkoliv zraněním, skateboard, kterým se vaše rychlost značně zvýší a vy můžete instantně Markyho, Dee Deea a Joeyeho rozmáčknout, nebo lepší plácačku. Upgradů je spousta, stačí si jen nechat nahromadit dostatek měny, abyste mohli odemykat stále lepší a lepší pomůcky, co vám váš lov usnadní.

Ovládatelnost celé hry není extra obtížná. Prstem sunete dolů, doprava a nahoru. Z nabídky si vybíráte aktivní bonus, a nastane-li příležitost hodit na šváby nějakou tu výbušninu, klepněte na ně. Během honění po kuchyni nebo venku před domem můžete opakovaně mihnout Jacka, Oggyho bratrance, který vám jen přilepší skóre.
smartphone v ruce

Suma sumárum, videohra Oggy vás může zabavit na dlouhé hodiny, ale nikdy nebudete pociťovat naprostou výhru, neboť tito vaši tři nepřátelé se neustále budou oživovat a konstantně vás dráždit. Můžete je zaplácnout kolikrát jen chcete, ale skutečný pocit z této hry budete mít v momentě, kdy budete poražen. Příběh se zdá býti zábavný, ale jen ze začátku. Časem vás omrzí pouze běhat a mačkat.

Jelikož je Oggy v seriálu vynalézavý, tvůrci této hry by mohli přidat různé elementy, které by mohly v hráči vyvolat nějakou kreativitu, a pro jednou ho nechat vymyslet něco, čím škodíky překvapí. Neuškodilo by rovněž zapojit i jiné hlavní postavy seriálu: je pravda, že Jack vylepšuje skóre, ale jakmile na něj narazíte, jen tak stojí na místě a mává vám. Co se týče Olívie, Oggyho přítelkyně, ta se zde vůbec neobjevuje. O sousedovi Bobovi ani nemluvě. Dle mého názoru je tato videohra  vhodná na zabití volného času a lidem, kteří rádi drtí hmyz.

Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Podobné příspěvky

Vzpomínka na dětství

Pamatujete jak jste si jako malé děti hráli venku na hřišti nebo jen před domem a vymýšleli různé lumpárny a hráli hry? Krásně jste měli dětství. Jakou hru jste měli nejraději když jste byli malý? A naopak ? Jakou hru jste rádi opravdu neměli a proč? Já se strašně moc ráda vracím na vzpomínky do […]

Historie v kostce – naučná hra

Historii v kostce přináší velice známá společnost Albi. Tato společnost už toho má hodně za sebou, je jedním z hlavních tvůrců a prodejcem deskových her a to nejen u nás, ale i ve světě. Teď se společně podíváme, jak by měla vypadat hra plná zábavy a napětí. Historie v kostce, je naučná hra, která Vám nejen vyplní prázdný […]